Andrei Şelaru, cunoscut drept Selly, a primit recent o distincţie din partea Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (IMM România) pentru proiectul său ambiţios Nibiru, considerat „cel mai mare proiect turistic de divertisment lansat în România după 1990”.
Sursă: Instagram
Premiul i-a fost oferit în cadrul lansării celei de-a cincea ediţii a studiului „Carta Albă a Turismului din România”, eveniment organizat la sediul Prefecturii Constanţa, dar la care Selly nu a fost prezent fizic, ci a apărut în calitatea de invitat special, live.
Scopul distincţiei este să recunoască importanţa proiectului în perspectiva dezvoltării durabile a turismului românesc şi a poziţionării ţării ca destinaţie relevantă pe harta internațională a divertismentului și culturii.
Nibiru Universe este un proiect de stațiune turistică de vară, creat de la zero între Costinești și Tuzla, care urmează să funcționeze în sezonul estival. E conceput ca un oraş temporar cu toate facilitățile unei stațiuni moderne, cu accent pe experiență, divertisment, cultură și inovație. Deschiderea este programată pentru luna iulie a anului viitor, 2026. Adică în mai puțin de 10 luni.
Despre această stațiune s-a făcut vâlvă în mediul online. De la planeta roz, până la prețurile ireal de mici față de litoralul românesc, în prezent. S-a anunţat că o seară în Nibiru, cu acces la spectacole, gastronomie și activităţi tematice, va avea un preţ estimativ între 100 și 150 de lei.
Printre anunțurile făcute, Selly a vorbit în legătură cu stațiuna Nibiru despre: un mall în aer liber cu branduri de food & drinks, retail şi fashion. Va avea un venue de evenimente gigant, cu capacitatea de 150.000 de persoane, destinat concertelor și festivalurilor de mare amploare și un club de noapte în aer liber, cu capacitate de aproximativ 30.000 persoane. Și asta nu e tot.
Întins pe 1,6 milioane m² între Costinești și Tuzla, Nibiru țintește spre stațiuni ca Ibiza și Mykonos, însă cu cele mai scăzute prețuri.
Selly are rolul de Managing Partener și CEO în proiectul Nibiru. Cu toate acestea, este clar că el este fața brand-ului. Despre disctincția primită nu a adresat nimic pe rețelele de socializare.
Premiul IMM România aduce credibilitate și vizibilitate pentru întreaga afacere Nibiru.
Chiar dacă, conform analizei făcute de IMM România, anul 2025 și, posibil, anul 2026 vor reprezenta ani de criză structurală pentru sectorul turismului, marcați de scăderi masive atât în venituri, cât și în numărul de înnoptări. Ei evidențiază necesitatea unor măsuri urgente de susținere.
Premiul ar putea fi perceput ca un gest de PR sau marketing mai mult decât o evaluare a realizărilor, având în vedere că încă nu există un impact economic real. Sunt puse în joc reputațiile a mai multor companii, investitori și acum a întreprinderilor locale.
Rămâne de văzut dacă toate promisiunile vor fi îndeplinite la standardele anunţate și dacă proiectul va reuşi să ofere ceea ce caută turiștii într-o destinaţie competitivă la nivel internațional.