Wednesday, November 5, 2025
Niciun rezultat
Vezi toate rezultatele
Znews
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT
Znews
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT
Niciun rezultat
Vezi toate rezultatele
Znews
Niciun rezultat
Vezi toate rezultatele
  • ACTUALITATE
  • SOCIETATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT

Cum bea Gen-Z cafeaua?

Suheila Ismail de Suheila Ismail
4 November 2025
în SOCIAL
0

Cafeaua „instagramabilă” nu este doar un trend de moment. Latte art-ul, prezentarea băuturilor în pahare estetice sau ambalajele creative devin criterii de selecție aproape la fel de importante ca aroma. În plus, tinerii preferă locații care oferă nu doar cafea, ci și atmosferă: spații primitoare, lumină naturală, muzică atent aleasă și oportunități de socializare sau lucru remote.

Potrivit unui studiu recent, gustul și profilul senzorial sunt prioritare. Aromele complexe, fructate, florale sau ciocolatii și preferința pentru soiul Arabica, în detrimentul Robusta, sunt factori esențiali în decizia de cumpărare.

Tinerii investesc în metode de preparare acasă, precum French press sau pour-over, pentru a personaliza ritualul cafelei. În același timp, apreciază băuturile gata preparate și opțiunile „to go”, care se potrivesc stilului lor de viață alert.

Plătesc mai mult pentru sustenabilitate

Un alt element definitoriu este atenția pentru sustenabilitate și valori etice. Consumatorii tineri preferă cafea organică sau certificată Fairtrade și sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse responsabile. Ambalajele reciclabile sau biodegradabile cresc și ele atractivitatea brandului.

Articole similare

ChatGPT și sinuciderea: UE încă nu știe ce să facă

Încă un oraș din România renunță la artificii de Revelion

Potrivit raportului „The Changing Coffee Landscape”:

  • 23% apreciază certificarea Rainforest Alliance 
  • 26% dintre consumatorii la nivel global sunt dispuși să plătească mai mult pentru cafea organică .
  • 24% ar face același lucru pentru produsele cu eticheta Fairtrade .

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de znewsro (@znewsro)

Articolul anterior

Muzeul s-a sabotat singur: Parola de la Luvru era… Luvru

Articolul următor

Încă un oraș din România renunță la artificii de Revelion

Suheila Ismail

Suheila Ismail

Articole Similare

ChatGPT și sinuciderea: UE încă nu știe ce să facă
SOCIAL

ChatGPT și sinuciderea: UE încă nu știe ce să facă

4 November 2025
Încă un oraș din România renunță la artificii de Revelion
HEAD

Încă un oraș din România renunță la artificii de Revelion

4 November 2025
Încarcă mai multe

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cele mai noi articole

ChatGPT și sinuciderea: UE încă nu știe ce să facă

Cum bea Gen-Z cafeaua?

Muzeul s-a sabotat singur: Parola de la Luvru era… Luvru

Mladen Zizovic, antrenorul lui Radnicki, s-a prăbușit în timpul meciului și a murit la doar 44 de ani

Charlie Ottley, jurnalistul britanic care a promovat frumusețea României, a obținut cetățenia română după cinci ani de așteptare

Despre noi  •  Contact  •  Politica de confidentialitate

Facebook Instagram Youtube Tiktok

© 2025 Znews.ro

Niciun rezultat
Vezi toate rezultatele
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT

© 2025 Znews.ro

Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale • Utilizăm cookies sau tehnologii similare pentru a accesa şi a stoca informaţii nesensibile cum ar fi adresa IP. • Prelucrarea datelor dvs. ne permite, de exemplu, să îmbunătăţim experienţa dumneavoastră de utilizator, să măsurăm audienţa site-ului, să afișăm conținut încorporat din rețelele sociale sau să afişăm publicitate personalizată. • Apăsând pe „Accept”, sunteţi de acord cu folosirea de cookies sau tehnologii similare de către New Generation Jurnalism SRL şi partenerii săi.Ok