Thursday, October 30, 2025
No Result
View All Result
Znews
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT
Znews
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT
No Result
View All Result
Znews
No Result
View All Result
  • ACTUALITATE
  • SOCIETATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT

Poșta Română investește 48.000 de euro într-un nou logo: modernizare sau risipă?

by Eugen Vrabie
16 September 2025
in SOCIAL
0

O investiție de 48.000 de euro pentru un nou logo

Poșta Română a înregistrat recent un nou logo, în valoare de 48.000 de euro, ca parte a unei strategii de branding. Această schimbare vine în contextul în care logo-ul anterior nu mai fusese actualizat din anul 2004. Compania susține că această investiție face parte dintr-un plan mai amplu de modernizare a imaginii sale.

Reacții mixte din partea publicului și a specialiștilor

Noua identitate vizuală a Poștei Române a stârnit controverse. Unii utilizatori de pe rețelele sociale au criticat logo-ul pentru lipsa de originalitate și pentru faptul că nu reflectă tradiția instituției. De asemenea, specialiști în design grafic au exprimat nemulțumiri legate de estetică și de alegerea culorilor.

Planuri de modernizare în paralel cu schimbarea logo-ului

Pe lângă schimbarea logo-ului, Poșta Română a anunțat și alte măsuri de modernizare. Compania a înregistrat un profit brut record de 85,3 milioane de lei în anul 2024, ceea ce reprezintă o creștere semnificativă față de anul precedent. Poșta Română intenționează să investească în retehnologizare, infrastructura IT, modernizarea rețelei naționale și dezvoltarea de noi servicii comerciale.

Schimbarea logo-ului Poștei Române, însoțită de o investiție de 48.000 de euro, face parte dintr-un plan mai amplu de modernizare a imaginii companiei. Cu toate acestea, reacțiile publicului și ale specialiștilor în design sugerează că procesul de rebranding ar putea beneficia de o consultare mai largă și de o strategie mai bine definită.

Poșta Română intră în crypto: terminale Bitcoin în oficii poștale!
Previous Post

România achiziționează un avion Frontex pentru supravegherea frontierei externe a UE

Next Post

De ce nu ar trebui să mai cumperi de pe Temu sau alte site-uri similare?

Eugen Vrabie

Eugen Vrabie

Articole Similare

Catedrala Mântuirii Neamului: Cozi de până la 12 ore și momente de tensiune în rândul pelerinilor
CULTURĂ

Catedrala Mântuirii Neamului: Cozi de până la 12 ore și momente de tensiune în rândul pelerinilor

30 October 2025
Românii vor putea returna și borcane goale sau sticle de borș. Sistemul de garanție-returnare se extinde din 2027
SOCIAL

Românii vor putea returna și borcane goale sau sticle de borș. Sistemul de garanție-returnare se extinde din 2027

30 October 2025
Load More

Cele mai citite

Cutremur 6,1 în Turcia: fulgere după șoc, simțit până la Istanbul

28 October 2025

Huiduieli, ținute greșite și donație de 1 milion de euro. Tot ce trebuie să știi despre inaugurarea Catedralei Mântuirii Neamului

27 October 2025

(IM)POSIBIL – un show despre generații și povești de viața

30 October 2025

Industria hotelieră a crescut 19 %. Totuși, care e problema?

11 October 2025

Nadia Comăneci versus un magistrat. Cine câștigă mai mult?

28 October 2025
Znews

© 2025 Znews.ro   |   Despre noi     Contact     Politica de confidentialitate  

Facebook Instagram Youtube Tiktok
No Result
View All Result
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT

© 2025 Znews.ro

Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale • Utilizăm cookies sau tehnologii similare pentru a accesa şi a stoca informaţii nesensibile cum ar fi adresa IP. • Prelucrarea datelor dvs. ne permite, de exemplu, să îmbunătăţim experienţa dumneavoastră de utilizator, să măsurăm audienţa site-ului, să afișăm conținut încorporat din rețelele sociale sau să afişăm publicitate personalizată. • Apăsând pe „Accept”, sunteţi de acord cu folosirea de cookies sau tehnologii similare de către New Generation Jurnalism SRL şi partenerii săi.Ok