Znews
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT
Monday, November 3, 2025
No Result
View All Result
Znews
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT
No Result
View All Result
Znews
No Result
View All Result
  • ACTUALITATE
  • SOCIETATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT

Reclamele copilăriei tale. Care sunt reclamele nostalgice pentru Generația Z?

by Roxana Ionita
20 September 2025
in ENTERTAINMENT, OPINII
0

Înainte de streaming și YouTube, copiii din Generația Z erau fascinați de pauzele publicitare. De la Cini Minis, Fulga și apa Hera, până la Oreo sau ketchup-ul Tomi, fiecare reclamă a avut puterea de a transforma produse simple în obiecte ale dorinței și de a rămâne în memoria colectivă ani la rând.

Cerealele Cini Minis

Cini Minis au fost mai mult decât simple cereale pentru copii. Spoturile TV le-au transformat în personaje de poveste, pline de energie, care dacă îți amintești bine, se mâncau între ele. Copiii se amuzau uitându-se la această reclamă și visau să înceapă diminețile cu un bol plin de bucurie crocantă.

sursa: YouTube

Reclamele Cini Minis rulau frecvent pe toate canalele, în special pe cele cu desene animate. Această expunere constantă a creat o legătură puternică între produs și momentele de relaxare înainte de școală.

Laptele Fulga

Fulga, cu laptele său proaspăt și gustul autentic, a fost un simbol al copilăriei sănătoase. Reclamele insistau pe puritate, prospețime și bucuria unui pahar de lapte, devenind un ritual de dimineață pentru cei mici.

sursa: YouTube

Spoturile TV cu Fulga erau simple, dar memorabile, iar varietatea de arome ale laptelui făcea acest produs să fie dorit de către copii. Pentru mulți din Generația Z, Fulga va rămâne cea mai cunoscută văcuță dintr-o reclamă…poate după Paula bineînțeles.

Apa Hera (poate o știi drept „reclama cu brazii”)

Reclama la apa Hera cu brazii a adus o notă de poveste și natură în sufrageriile copiilor. Imaginea cunoscută cu familia de brazi sugera puritate și prospețime, ceea ce transforma consumul de apă într-o experiență aproape magică.

sursa: YouTube

Faptul că spotul rula frecvent pe canalul Favorit a consolidat imaginea apei Hera ca un brand de încredere. Când dădeai pe acest canal era imposibil să nu îți apară reclama de la apa Hera.

Șamponul Dalin

Dalin era sinonim cu grijă și tandrețe pentru părul copiilor. Reclamele prezentau copii fericiți și pui de găină jucându-se fără griji, subliniind că Dalin era potrivit pentru copii și că nu ustura atunci când îți intra în ochi.

sursa: YouTube

Spoturile la Dalin au făcut din acest șampon un element iconic al rutinei de îngrijire. Pentru Generația Z, mirosul și textura Dalin evocă imediat amintiri din copilărie.

Pufuleții Star

Reclamele Pufuleților Star au avut un impact instantaneu prin culoare, sunet și bucuria copilăriei. Copiii visau la gustul lor crocant și la momentele în care puteau împărți cu prietenii această gustare delicioasă. Mai există și acum aceeași pufuleți, dar ambalajele pungilor de pufuleți și gustul de atunci nu se compară cu cele din prezent.

sursa: YouTube

Pufuleții Star nu erau doar o gustare, ci un simbol al distracției și al prieteniei, iar hamsterul, veverița și ariciul din reclama cunoscută de tinerii din Gen Z vor aduce mereu sentimentul de nostalgie.

Oreo

Reclamele Oreo s-au concentrat pe „distracția de a separa și a umple” biscuiții, transformând consumul într-un joc creativ. Pentru copii, aceste spoturi au făcut ca fiecare pachet să fie mai mult decât o gustare.

sursa: YouTube

Toți copiii Generației Z știau exact cum se mănâncă un biscuite Oreo corect. Dacă nu răsuceai, luai crema, băgai în lapte și apoi mâncai, nu mai era același lucru.

Ketchup Tomi

Ketchup-ul Tomi a fost prezentat ca un prieten al copilăriei, îmbunătățind fiecare masă cu culoare și gust. Reclamele prezentau sandvișuri și gustări transformate în mici opere de artă culinare, amuzante și atrăgătoare pentru copii.

Au existat mai multe reclame la Tomi de-a lungul timpului, dar cea care va rămâne mereu în istoria Generației Z este cea cu taurul care balansează un sandviș pe cap în timp ce stă pe o roșie.

sursa: YouTube

Autor: Roxana Ioniță

Mario face 40 de ani! De la instalator italian în Japonia la superstar global
Previous Post

Ce s-a întâmplat cu Spp-istul Ionuț? Nicușor Dan a făcut declarații

Next Post

Von der Lyin’? Parlamentul European îi testează nervii cu două moțiuni

Roxana Ionita

Roxana Ionita

Articole Similare

Nadia Comăneci versus un magistrat. Cine câștigă mai mult?
HEAD

Nadia Comăneci versus un magistrat. Cine câștigă mai mult?

28 October 2025
Katy Perry și Justin Trudeau, apariție surpriză la Paris. Ce se știe despre noul cuplu al momentului?
ENTERTAINMENT

Katy Perry și Justin Trudeau, apariție surpriză la Paris. Ce se știe despre noul cuplu al momentului?

27 October 2025
Load More

Cele mai citite

Cutremur 6,1 în Turcia: fulgere după șoc, simțit până la Istanbul

28 October 2025

Huiduieli, ținute greșite și donație de 1 milion de euro. Tot ce trebuie să știi despre inaugurarea Catedralei Mântuirii Neamului

27 October 2025

(IM)POSIBIL – un show despre generații și povești de viața

30 October 2025

Nadia Comăneci versus un magistrat. Cine câștigă mai mult?

28 October 2025

„Jukolad”, ciocolata cu viermi care a devenit virală în Ucraina

30 October 2025
Znews

© 2025 Znews.ro   |   Despre noi     Contact     Politica de confidentialitate  

Facebook Instagram Youtube Tiktok
No Result
View All Result
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TEHNOLOGIE
  • AUTO
  • SPORT

© 2025 Znews.ro

Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale • Utilizăm cookies sau tehnologii similare pentru a accesa şi a stoca informaţii nesensibile cum ar fi adresa IP. • Prelucrarea datelor dvs. ne permite, de exemplu, să îmbunătăţim experienţa dumneavoastră de utilizator, să măsurăm audienţa site-ului, să afișăm conținut încorporat din rețelele sociale sau să afişăm publicitate personalizată. • Apăsând pe „Accept”, sunteţi de acord cu folosirea de cookies sau tehnologii similare de către New Generation Jurnalism SRL şi partenerii săi.Ok