Când tragem linia la prea mult SEO?

Când titlul promite ceva și nu livrează, e clar: prea mult SEO.

Când tragem linia la prea mult SEO?

sursa: Digital marketing Institute

În goana după poziții cât mai înalte pe Google, unele titluri devin înșelătoare sau pur și simplu absurde. Când legătura dintre titlu și conținut este absurdă, nu mai vorbim de informare, ci de clickbait mascat în SEO.

Simona Halep, lângă o bijuterie…dar nu cum ai crede

Titlul știrii: „Prințesa Kate Middleton a purtat, la câțiva metri de Simona Halep, o bijuterie primită cadou de la Prințul William acum 11 ani”

sursa: ProSport

De ce este problematic? Cititorul poate crede că Simona Halep are o legătură directă cu bijuteria – că a comentat-o, a admirat-o sau a fost implicată în vreun fel. În realitate, Halep era doar în apropiere, la un eveniment public, iar titlul creează o conexiune forțată pentru a atrage clickuri.

Deci: Prea mult SEO!

Mama Catena lovește cu luxul. Dar cine e?

Titlul știrii: Nunta fiicei lui Mircea Geoană a fost detronată! ‘Mama Catena’ și-a măritat fiica în luxul de pe lume!”

sursa: CanCan

De ce este problematic? Titlul introduce un personaj misterios – „Mama Catena” – fără să explice cine este. Deși pentru unii poate fi recognoscibil (Anca Vlad, fondatoarea lanțului de farmacii Catena), mulți cititori vor da click doar pentru a afla cine este sau pentru că pare să aibă o conexiune cu mireasa.

Deci: Prea mult SEO!

google logo Urmărește știrile znews.ro și pe Google News

RECOMANDATE