Niciun rezultat
Vezi toate rezultatele
Znews
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TECH
  • AUTO
  • SPORT
  • OPINII
Znews
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TECH
  • AUTO
  • SPORT
  • OPINII
Znews
  • ACTUALITATE
  • SOCIETATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TECH
  • AUTO
  • SPORT
  • OPINII

Schimbare neașteptată pentru „Insula Iubirii”! Ce se întâmplă cu emisiunea?

Roxana Ioniță de Roxana Ioniță
25 July 2025
în ENTERTAINMENT
0

Săptămâna viitoare, telespectatorii „Insulei Iubirii” vor trebui să-și ajusteze programul. Antena 1 mută ediția de miercuri pentru a face loc meciului FCSB din preliminariile UEFA Champions League. Când va putea fi urmărită emisiunea?

Fotbalul schimbă insula: modificări în programul emisiunii de top

Antena 1 a anunțat oficial că „Insula Iubirii” nu va mai fi difuzată miercuri, 30 iulie, întrucât postul va transmite meciul FCSB din preliminariile Champions League. În schimb, fanii emisiunii vor putea urmări noi episoade luni, marți și joi, la ora 20:30.

sursa: Prosport

Mutarea are loc într-un moment în care emisiunea se bucură de un real succes. Primele trei episoade ale sezonului 9 au adus audiență emisiunii.

„Insula Iubirii” domină audiențele: peste 27% cotă de piață

Cu un format provocator și plin de suspans, „Insula Iubirii” a reușit să cucerească publicul român. Antena 1 a înregistrat, în intervalul 20:29 – 24:20, 6.2 puncte de rating și 27.3% cotă de piață pe segmentul comercial (21–54 de ani), depășind PRO TV. La nivel urban, diferența s-a păstrat, cu Antena 1 la 5.0 puncte și 17.8% cotă de piață.

Articole similare

Disney investește 1 miliard de dolari în OpenAI

Trofeul Eurovision 2024, returnat în semn de protest față de Israel

sursa: Fanatik

Reality show-ul rămâne un produs TV care generează dezbateri și interes, în special în rândul publicului tânăr. Ceremoniile de „bonfire”, întâlnirile romantice și deciziile dramatice de la finalul sezonului contribuie la succesul constant al emisiunii.

Reality show + fotbal = strategie de audiență

Decizia Antenei 1 de a prioritiza meciul FCSB arată echilibrul pe care televiziunile îl caută între divertisment și sport. Cu un sezon puternic pentru „Insula Iubirii” și un interes mare pentru fotbal, modificarea din grilă devine o alegere strategică menită să maximizeze audiențele în ambele tabere.

Autor: Roxana Ioniță

Roxana Ioniță

Roxana Ioniță

Articole Similare

Disney investește 1 miliard de dolari în OpenAI
ACTUALITATE

Disney investește 1 miliard de dolari în OpenAI

de Roxana Ioniță
12 December 2025
Trofeul Eurovision 2024, returnat în semn de protest față de Israel
ACTUALITATE

Trofeul Eurovision 2024, returnat în semn de protest față de Israel

de Roxana Ioniță
12 December 2025
Paramount vs Netflix: lupta pentru Warner Bros
ACTUALITATE

Paramount vs Netflix: lupta pentru Warner Bros

de Roxana Ioniță
9 December 2025
Încarcă mai multe

Cele mai noi articole

România: Corupție și salariile mici îi scoate pe oameni în stradă

FCSB, seara în care spiritul a bătut calculele

„Europa își decide singură liderii” – replica Ursulei von der Leyen pentru Donald Trump

Taximetriști arestați în București după ce au golit conturile clienților. Cum funcționa schema

Guvernul Bulgariei a demisionat sub presiunea străzii. Protestele au blocat bugetul și au grăbit căderea executivului

Despre noi  •  Contact  •  Politica de confidentialitate

Facebook Instagram Youtube Tiktok

© 2025 Znews.ro

Niciun rezultat
Vezi toate rezultatele
  • ACTUALITATE
    • POLITICĂ
    • ECONOMIE
    • INTERNAȚIONAL
  • SOCIETATE
    • SOCIAL
    • EDUCAȚIE
    • SĂNĂTATE
  • CULTURĂ
  • ENTERTAINMENT
  • TECH
  • AUTO
  • SPORT
  • OPINII

© 2025 Znews.ro

Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale • Utilizăm cookies sau tehnologii similare pentru a accesa şi a stoca informaţii nesensibile cum ar fi adresa IP. • Prelucrarea datelor dvs. ne permite, de exemplu, să îmbunătăţim experienţa dumneavoastră de utilizator, să măsurăm audienţa site-ului, să afișăm conținut încorporat din rețelele sociale sau să afişăm publicitate personalizată. • Apăsând pe „Accept”, sunteţi de acord cu folosirea de cookies sau tehnologii similare de către New Generation Jurnalism SRL şi partenerii săi.