Cele mai tari reclame de la Super Bowl 2025

Super Bowl a fost nu doar o competiție sportivă de top, ci și un spectacol publicitar, unde brandurile au investit sume colosale pentru a atrage atenția milioanelor de telespectatori.

sursa: Adweek

Super Bowl a fost nu doar o competiție sportivă de top, ci și un spectacol publicitar, unde brandurile au investit sume colosale pentru a atrage atenția sutelor de milioane de telespectatori.

Duminică noaptea, Philadelphia Eagles a reușit o victorie clară împotriva lui Kansas City Chiefs, impunându-se cu scorul de 40-22 în finala ligii profesioniste de fotbal american (NFL). Meciul s-a desfășurat pe Caesars Superdome din New Orleans, Louisiana, și a fost urmărit de un număr impresionant de fani ai fotbalului american.

Super Bowl este nu doar cea mai importantă competiție sportivă din SUA, ci și unul dintre cele mai profitabile evenimente din lume. Înaintea confruntării dintre Philadelphia Eagles și Kansas City Chiefs, experții anticipau că meciul va depăși recordul de audiență stabilit la Super Bowl 2024, fiind urmărit de peste 123 de milioane de telespectatori.

Reclamele care au atras atenția publicului

Datorită interesului uriaș pe care îl generează acest eveniment, marile companii intră într-o adevărată competiție anuală pentru a difuza reclame special concepute pentru finala NFL. Potrivit CBS News, costul unui spot publicitar de 30 de secunde în timpul Super Bowl-ului a ajuns la aproximativ 8 milioane de dolari, ceea ce înseamnă peste 265.000 de dolari pentru fiecare secundă difuzată.

Finala Super Bowl nu este doar o competiție sportivă de top, ci și un spectacol de marketing, unde brandurile investesc sume colosale pentru a atrage atenția milioanelor de telespectatori din întreaga lume.

„Familia” lui Vin Diesel din „Fast and Furious” într-o reclamă surprinzătoare

Printre cele mai discutate reclame de la Super Bowl 2025 se numără cea care îi are ca protagoniști pe Dom (Vin Diesel) și Letty (Michelle Rodriguez) din celebra serie „Fast and Furious”. Spotul, intitulat „Not So Fast, Not So Furious”, îi prezintă pe cei doi într-o ipostază inedită: reduc viteza și se bucură relaxați de drum, savurând o înghețată Häagen-Dazs.

Gordon Ramsay, bucătarul șef al extratereștrilor

Celebrul chef britanic Gordon Ramsay a fost protagonistul reclamei pentru Hexclad, o companie de tigăi. În spot, Ramsay este angajat să gătească pentru extratereștri și ajunge să îl cunoască pe ambasadorul acestora, un om care afirmă că „toți oamenii faimoși sunt extratereștri”. Ramsay neagă acest lucru, iar ambasadorul îi răspunde ironic: „Mă refer la oamenii cu adevărat faimoși”.

Cele mai ciudate reclame de la Super Bowl 2025

Anul acesta, unele branduri au mizat pe umor absurd și efecte vizuale surprinzătoare:

  • Mountain Dew a lansat o reclamă cu un decor tropical, populat de foci. Momentul culminant este apariția cântărețului britanic Seal (care, ironic, înseamnă „focă” în engleză), interpretând un solo muzical, cu fața suprapusă pe una dintre foci.
  • Little Caesars și Pringles au folosit idei similare. În reclama brandului de pizza, actorul Eugene Levy este atât de surprins de gustul produsului încât sprâncenele i se desprind și încep să bântuie orașul. În schimb, în spotul Pringles, mai mulți bărbați își pierd mustățile, care pur și simplu își iau zborul.

Petrecere de cartier cu Shane Gillis, Peyton Manning și Post Malone

Bud Light a adus un trio inedit în reclama sa: comediantul Shane Gillis, fostul jucător de fotbal american Peyton Manning și rapperul Post Malone. Cei trei anunță o petrecere de cartier într-un mod inedit – folosind dozele de bere drept ghiulele, pe care le lansează în curțile vecinilor.

Tom Brady și Snoop Dogg într-un mesaj puternic

Fundația de Combatere a Antisemitismului a reușit să atragă atenția cu un spot în care apar Tom Brady și Snoop Dogg. Cei doi par să aibă o dispută aprinsă, enumerându-și reciproc motivele pentru care „se urăsc”. La final, Snoop Dogg schimbă tonul și spune: „Urăsc faptul că situația este atât de gravă încât trebuie să facem o reclamă despre asta”, iar Brady aprobă gânditor.

Nu o reclamă, ci o săgeată către Drake din partea lui Kendrick

Ca primul artist hip-hop solo care a susținut show-ul din pauza Super Bowl-ului, Kendrick Lamar a reușit să captiveze publicul cu o performanță spectaculoasă, plină de mesaje puternice, apariții surpriză și momente inedite.

Un intro spectaculos cu Samuel L. Jackson în rolul lui Uncle Sam

Super Bowl LIX, desfășurat aseară pe scena impresionantă de la Caesars Superdome din New Orleans, a avut parte de un spectacol de neuitat în pauza meciului dintre Kansas City Chiefs și Philadelphia Eagles. Kendrick Lamar a fost capul de afiș, fiind primul artist hip-hop solo din istorie care a avut onoarea de a susține acest show emblematic.

sursa: AFP

Momentul său a debutat cu o apariție surprinzătoare a actorului Samuel L. Jackson, care a intrat în rolul lui Uncle Sam. Cu un discurs plin de satiră și comentariu social, Jackson l-a introdus pe Lamar, stabilind tonul unui show care nu doar a impresionat vizual și muzical, dar a transmis și mesaje puternice despre societatea actuală.

„Not Like Us” – Momentul controversat

Unul dintre cele mai discutate momente ale show-ului a fost interpretarea piesei „Not Like Us”, despre care s-a speculat că ar putea genera controverse din cauza unor posibile conflicte cu Drake. În ciuda acestor zvonuri, Lamar a ales să includă piesa în setlist, însă a modificat subtil versurile pentru a evita orice probleme juridice.

sursa: AFP

Această alegere curajoasă a adăugat un plus de tensiune și interes spectacolului, iar fanii au apreciat faptul că Lamar nu a ezitat să își exprime viziunea artistică, chiar și în contextul unui eveniment atât de mediatizat.

Super Bowl 2025, o mină de aur pentru publicitate

Conform NBC News, Fox anunțase încă din noiembrie 2024 că toate spațiile publicitare pentru Super Bowl au fost vândute. Potrivit Statista, în 2024, companiile au cheltuit aproximativ 650 de milioane de dolari pe reclame dedicate acestui eveniment, o sumă de cinci ori mai mare decât cea din 2003, când bugetul total era de 130,1 milioane de dolari.

Urmărește știrile znews.ro și pe Google News

RECOMANDATE