Adrian Nicolae, director de marketing și comunicare la Lumina Instituții de Învățământ, este dovada că ambiția și valorile solide pot transforma, prin perseverență, potențialul într-o carieră de succes.
Cu o fundație educațională solidă formată în România, Adrian Nicolae ocupă în prezent funcția de director de marketing și comunicare la Lumina Instituții de Învățământ, fiind un exemplu elocvent al modului în care ambiția și perseverența pot transforma potențialul în performanță.
Originar din București, Adrian provine dintr-o familie modestă, cu valori puternic ancorate în importanța educației – mama sa, contabilă, și tatăl, strungar, i-au cultivat încă din copilărie respectul și dragostea pentru educație.
La finalul ciclului gimnazial, a fost admis cu succes la Liceul Teoretic Internațional de Informatică din București (ICHB), unul dintre cele mai prestigioase licee private din Capitală. Cei patru ani petrecuți acolo i-au modelat nu doar adolescența, ci și traiectoria viitorului.
„Ce am învățat la ICHB depășește cunoștințele academice și cred că se rezumă, în esență, la a fi om, la a dobândi valori umane pe care le-am integrat permanent. Cred că acesta este cel mai mare câștig.”, a explicat Adrian Nicolae.
„Foarte multă tenacitate, hotărâre și definire clară a obiectivelor, pot ajuta foarte mult. Avem foarte multe provocări, din foarte, foarte multe direcții. Totuși, cred că însușirea unor valori umane și o abordare pozitivă, întodeauna vor fi cheia către succes.”, afirmă acesta.
Proiectul “Alumni Spotlight“ este o inițiativă dedicată celebrării realizărilor absolvenților români care și-au construit cariere de succes în diverse colțuri ale lumii. Prin intermediul acestui proiect, publicul are ocazia să descopere povești inspiraționale ale unor tineri talentați care, prin muncă, perseverență și ambiție, au reușit să depășească barierele și să se afirme la nivel internațional.